Marketing szeptany

Marketing Szeptany

Pojęcie „poczty pantoflowej” znane jest wszystkim doskonale. To stąd właśnie swój początek wziął marketing szeptany w sieci. Różnica jest jednak taka, że o ile za pomocą poczty pantoflowej określone usługi czy produkty są promowane w sposób nieświadomy, o tyle działania w zakresie marketingu szeptanego są dobrze przemyślaną strategią i mają charakter zamierzony – chociaż na pierwszy rzut oka wcale na takie nie wyglądają.

Podstawowym celem jaki ma zostać osiągnięty w ten sposób jest zyskanie uwagi odbiorców. Zastosowanie znajdują tutaj niewielkie formy wyrazu. Przykładem ich zastosowania może być chociażby rozmowa w salonie fryzjerskim, którą stylista prowadzi ze swoim klientem. W jej trakcie niby przypadkowo wspomina o bardzo dobrych produktach do pielęgnacji włosów takiej i takiej firmy. To u klienta wzbudza zainteresowanie – skoro przecież profesjonalista poleca określone kosmetyki, to rzeczywiście muszą być one dobre, może więc warto w nie zainwestować. Z grubsza rzecz biorąc, o wywołanie takiej właśnie reakcji chodzi w marketingu szeptanym.

Nasze kampanie prowadzone są przez wiele miesięcy, ale również przez lata. Zakres prac i ich obszar uzależniony jest od branży.

Chcą Państwo wiedzieć jak może wyglądać kampania dla Wasze biznesu? Zapraszamy do kontaktu.

Nasi klienci